Nu öppen anmälan för alla - Delta i DataLuddLan!

published 29/10-23 by freddo

Hej alla spelentusiaster!

Anmälan till DataLuddLan är nu öppen för alla, oavsett om du tidigare varit intresseanmäld eller inte. Detta är din chans att vara en del av LTU:s största spelevenemang och uppleva en helg fylld med spel, tävlingar, och gemenskap!

DataLuddLan erbjuder något för alla spelintresserade. Oavsett om du är en brädspelsfantast, konsolspelare, datorspelsentusiaster, eller vill testa VR-spel, har vi dig täckt. Här är några höjdpunkter:

• Turneringar: Visa upp dina färdigheter och tävla mot andra studenter i turneringar i bland annat Counter Strike 2, League of Legends, och Minecraft Survival Games!
  • Bordsspel: Ta en paus från skärmarna och njut av klassiska brädspel eller upptäck nya favoriter med föreningarna DORK och Piteåsektionens spelutskott.
  • Konsol- och datorspel: Spela med vänner och andra deltagare på LAN-golvet. Om du inte har egen utrustning finns möjlighet till utlåning av datorer från LUDD.
  • VR-spel: Pröva på VR med utrustning från Institutionen för System och Rymdteknik. Testa spel som Half-Life Alyx, Beat Saber, och mer!

Denna chans vill du inte missa! Besök vår hemsida

för att anmäla dig och få mer information om evenemanget.

Vi ser fram emot att välkomna dig till en helg fylld med spelglädje och gemenskap. Ta med dina vänner och var med på DataluddLan!

Hälsningar, LUDD och Datasektionen